Dla kogo?
Scenariusz niniejszy stanowi bezpośrednią kontynuację I części kampanii
"Plama" i raczej nie powinien być rozgrywany bez niej. "Pan Sił Życia"
zakończył się w sercu Darkwaldu, kiedy bohaterowie, po około
tygodniowym pościgu za demonologiem Faemelem, dogonili go i zwyciężyli
w walce, zabijając go.
Następnego dnia po rozpoczęciu powrotu do Middenheim, w południe,
bohaterowie wpadają w zasadzkę oddziału orków z Niggurath i giną lub
poddają się, lądując w lochu.
Bohaterowie, którzy przeżyli poprzedni scenariusz, powinni sobie
poradzić i z tym, choć jeśli uważasz, że są jednak zbyt słabi, użyj
rezerwowych bohaterów niezależnych.
Zarys akcji:
W południe wędrujący przez Darkwald bohaterowie wpadają w zasadzkę.
Nagle słyszycie wrzask spośród drzew z lewej strony ścieżki:
- Poddajcie się, albo was rozwalimy!
Na potwierdzenie tych słów o metr przed waszymi stopami wbijają się w
grunt trzy strzały.
Oddział jest trzy razy liczniejszy od drużyny, z czego połowa to
półorki, uzbrojone w kusze, a reszta, orkowi najemnicy.
Jeżeli gracze będą chcieli udawać bohaterów, pozwól im zużyć Punkty
Przeznaczenia. Zabij dwóch z nich strzałami, zanim zdążą zobaczyć
napastników.
Jeśli grzecznie rzucą broń, orki skują ich wspólnym łańcuchem i
poprowadzą do Zamku Niggurath. Bohaterowie wylądują w lochu (piwnica -
S1), gdzie tak naprawdę zaczyna się niniejsza przygoda.
|