Karty postaci do różnych systemów. Posiadają krótki opis i można zobaczyć ich podgląd klikając na niebieską kulę. Pliki zapisane są zazwyczaj w PostScripcie (lub PDF'ie) oraz w oryginalnym formacie programu w jakim zostały stworzone.
Liczba typów kart na dziś: 25

Advenced Dungeons & Dragons

Kliknij by sciagnąć kartę: PostScript, FinalWriter97
    Pełna karta postaci do AD&D, (trzy strony A4)
  • Pierwsza karta - podstawowe parametry, bonusy, opis postaci, parametry broni, amunicja, expierience points.
  • Druga karta - umiejętności, jezyki, pieniadze, dodatki
  • Trzecia karta - czary, umiejętności złodziejskie, bonusy rasowe, martwiaki.
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: GIF
    Pełna karta postaci do AD&D, (cztery strony A4)
  • Pierwsza karta - opis postaci, podstawowe cechy, odporności, AC, HP, bronie, amunicja.
  • Druga karta - doswiadczenie, pokarm, umiejętności (broniowe i zwyczajne), jezyki, specialne zdolności, pieniądze i wartościowe rzeczy.
  • Trzecia karta - spis posiadanych rzeczy.
  • Czwarta karta - dodatkowe cechy wyglądu postaci, szybkości ruchu, pochodzenie, przyjaciele itp. + notatki
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: GIF
    Skrócona karta postaci przeznaczona dla 8 NPC'ów, (jedna strona A4)
  • Podstawowe cechy, imie, klasa, exp, bronie, umiejętności.
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: GIF
    Karta 15 czarów, (jedna strona A4)
  • Poziom, nazwa, zasięg, czas trwania i rzucania czaru, obszar działania, rzuty obronne, komponenty i opis.
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: PDF
    Karta dla 5 NPC'ow, (jedna strona A4)
  • Pojedyńcza karta dla pięciu postaci, przeznaczona do projektowania NPC'ów. Zawiera podstawowe sześć cech, klasa, rase itp., znane jezyki, broń i obrażęnia, odporności i specialne zdolności.
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: PDF
    Karta postaci do AD&D, (dwie strony a4)
    Jest to jedna z szejściu kart (patrz dalej) zaprojektowanych w tym samym stylu. Przeznaczona jest dla wszystkich profesji (w przeciwienstwie do pozostałych).
  • Pierwsza karta - imię, klasa, level, miejsce urodzenia, miejsce na portret, podstawowe cechy wraz ze wszystkimi bonusami jakie z nich wynikają, odporności wraz z bonusami, jezyki, umiejetności broniowe, bronie, AC, HP (i bonusy do nich), czary, umiejętności złodziejskie, zdolności psioniczne, THAC0 i liczba ataków.
  • Druga karta - ekwipunek, specialne zdolności, umiejętności niebroniowe, pieniądze, ubrania, zwierzęta (konie, psy itp).
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: PDF
    Karta postaci dla Kapłanów, (dwie strony a4)
    Kolejna karta z serii tym razem dla wojującego duchowieństwa
  • Pierwsza karta - imię, klasa, level, miejsce urodzenia, miejsce na portret, podstawowe cechy wraz ze wszystkimi bonusami jakie z nich wynikają, odporności wraz z bonusami, jezyki, umiejetności broniowe, bronie, AC, HP (i bonusy do nich), zdolności psioniczne, THAC0 i liczba ataków.
  • Druga karta - ekwipunek, specialne zdolności, umiejętności niebroniowe, pieniądze, ubrania, zwierzęta (konie, psy itp).
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: PDF
    Karta postaci dla Psioników, (dwie strony a4)
    Kolejna karta z serii - dla podążających drogą
  • Pierwsza karta - imię, klasa, level, miejsce urodzenia, miejsce na portret, podstawowe cechy wraz ze wszystkimi bonusami jakie z nich wynikają, odporności wraz z bonusami, jezyki, umiejetności broniowe, bronie, AC, HP (i bonusy do nich), zdolności psioniczne (rozszeżona wersja), THAC0 i liczba ataków.
  • Druga karta - ekwipunek, specialne zdolności, umiejętności niebroniowe, pieniądze, ubrania, zwierzęta (konie, psy itp).
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: PDF
    Karta postaci dla Złodzieji, (dwie strony a4)
    Kolejna karta z serii - własność to rzecz względna i ulotna
  • Pierwsza karta - imię, klasa, level, miejsce urodzenia, miejsce na portret, podstawowe cechy wraz ze wszystkimi bonusami jakie z nich wynikają, odporności wraz z bonusami, jezyki, umiejetności broniowe, bronie, AC, HP (i bonusy do nich), zdolności psioniczne (wild talents), THAC0, liczba ataków i oczywiście umiejętności złodziejskie.
  • Druga karta - ekwipunek, specialne zdolności, umiejętności niebroniowe, pieniądze, ubrania, zwierzęta (konie, psy itp).
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: PDF
    Karta postaci dla Wojowników, (dwie strony a4)
    Kolejna karta z serii - jak wojować aby zabić
  • Pierwsza karta - imię, klasa, level, miejsce urodzenia, miejsce na portret, podstawowe cechy wraz ze wszystkimi bonusami jakie z nich wynikają, odporności wraz z bonusami, jezyki, umiejetności broniowe, bronie, AC, HP (i bonusy do nich), zdolności psioniczne (wild talents), miejsce na czary, pozbywanie się martwiaków, THAC0 i liczba ataków.
  • Druga karta - ekwipunek, specialne zdolności, umiejętności niebroniowe, pieniądze, ubrania, zwierzęta (konie, psy itp).
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: PDF
    Karta postaci dla Magów, (dwie strony a4)
    Kolejna karta z serii - nareszcie coś dla prawdziwych graczy ;)
  • Pierwsza karta - imię, klasa, level, miejsce urodzenia, miejsce na portret, podstawowe cechy wraz ze wszystkimi bonusami jakie z nich wynikają, odporności wraz z bonusami, jezyki, umiejetności broniowe, bronie, AC, HP (i bonusy do nich), zdolności psioniczne (wild talents), miejsce na czary (i ich ilości), THAC0 i liczba ataków.
  • Druga karta - ekwipunek, specialne zdolności, umiejętności niebroniowe, pieniądze, ubrania, zwierzęta (konie, psy itp).
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: PostScript, MSWord
    Karta postaci do AD&D dla wszystkich klas, (cztery strony A4)
  • Pierwsza karta - Wszystkie podstawowe informacje o pochodzeniu postaci, główne cechy wraz z bonusami do/od nich, klasy, punkty doświadczenia, AC, HP (i rany), rzuty ratunku, bronie, zdolności klasowe i rasowe, THAC0, i podstawowa broń,
  • Druga karta - punkty magii, dozwolone szkoły magii, koszty czarów z uwz. bonusów, umiejętności broniowe, wyposażenie, majątek, umiejętności niebrioniowe, magiczne przedmioty,
  • Trzecia karta - tabelka dla rangerów i kleryków (turning undead), historia postaci, znane języki, rodzina i przyjaciele, zachowanie, wygląd,
  • Czwarta karta - towarzysze (ludzie/zwierzęta), zasoby (strzaly, racje żywności, woda), szybkość poruszania, majątek pozostawiony w domu i inne.
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: PostScript, PageStream2 i 4
    Karta postaci do AD&D - dla wszystkich klas, (jedna strona A4)
    autor Jerry Withers 2000
  • Podstawowe cechy (wraz z bonusami), opis i wygląd postaci, exp, hp, ac, bronie, umiejętności, przyjaciele, umiejętności złodziejskie, turn undead dla kapłanów, poziomy czarów, oczywiście klasa, poziom itd.
Kliknij by zobaczyc podgląd


AD&D: DarkSun

Kliknij by sciagnąć kartę: PostScript, FinalWriter97
    Karta podstawowych cech postaci do DarkSun'a (2 ed), (jedna strona A4),
    autor Adrian (Sauron) Siemieniak, 1999
  • Podstawowe cechy postaci, główne bonusy z nich wynikające, umiejętności broniowe i nie broniowe, THAC0, MTHAC0, pieniądze, woda, bronie.
Kliknij by zobaczyc podgląd


Amber

Kliknij by sciagnąć kartę: PostScript
    Karta postaci do gry Amber, (jedna strona A4)
  • Cechy postaci, opis, atrybuty, moce, wrogowie/sojusznicy, funkcja gracza itd. - karta jest z dodatku "Shadow Knight" (plus wrogowie).
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: PostScript, M$Word
    Karta postaci do gry Amber, (jedna strona A4)
    Autor: Dominic Tim Waugh
  • Cechy postaci, opis, atrybuty, moce, wrogowie/sojusznicy, funkcja gracza itd. - karta jest z uwzględnieniem dodatku "Shadow Knight" jednak bez informacji typu bad/good/zero stuff.
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: PostScript, PageStream4 (1MB)
    Karty do gry Amber, (pięć stron A4)
    Autor: Adrian (Sauron) Siemieniak, 2000r
    Karty są prawie wierną kopią, pięciu kart z ostatnich stron dodatku "Shadow Knight"
  • Pierwsza karta - główna karta postaci z uwzględnieniem wszystkich cech, mocy i umiejętności.
  • Druga karta - karta artefaktów i zwierząt
  • Trzecia karta - karta do tworzenia Cienia
  • Czwarta karta - karta do tworzenie konstruktów
  • Piąta karta - TYLKO DLA MG ! karta do tworzenia demonów
Kliknij by zobaczyc podgląd


RuneQuest III

Kliknij by sciagnąć kartę: PostScript, MSWord
    Pełna karta postaci do RuneQuest III, (dwie strony a4)
  • Pierwsza karta - podstawowe dane, finanse, wyposażenie, bonusy, umiejętności broniowe, punkty magii, HP, broń i zbroje.
  • Druga karta - przedmioty magiczne, czary (spirit/sorcery) wszystkie dodatki.
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: PostScript, MSWord
    Pomocnicze tabele do RuneQuest III, (dwie strony a4)
  • Pierwsza karta - skill results, sorcery duration, HP, armour table, attack modifiers, dodge results, improvement summary, disease effects, hum. hit locations, shield hit locations, melee sequence, attack and parry results, combine melee weapons and parry weapon fumble, missile weapons fumbles, character culture, cultural weapons bonuses.
  • Druga karta - common divine spells, sorcery spells, special divine spells, spirit magic spells, melee weapons, strike ranks summary, skills category modifiers, natural weapons fumbles, adventurer's gear costs, alternate mystic vision results, attack specials (impale, slash, crush), standard mystic vision results, magic point regeneration rate table, human characteristic rolls.
Kliknij by zobaczyc podgląd


CyberPunk

Kliknij by sciagnąć kartę: PostScript, RTF
    Karty do gry Cyperpunk2020, (cztery strony a4),
    autor K.Kowalczyk, 1997
  • Pierwsza karta - główna część zestawu, wszystkie wymagane współczynniki postaci, umiejętności, lokacje, krótki życiorys, tło rodzinne,
  • Druga karta - wydarzenia z życia postaci, uzbrojenie z podstawowymi parametrami,
  • Trzecia karta - cybertechnologie,
  • Czwarta karta - wyposażenie
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: PDF
    Karty do gry Cyperpunk2020, (cztery strony a4),
    autor Truls Boholm & Frode Storjord, 1998
  • Pierwsza karta - imie postaci i gracza, podstawowe współczynniki postaci, obrażenia, lokacje ciała (podstawowe i szczegółowe), cyborgizacje, bronie,
  • Druga karta - imię postaci i gracza, podstawowe współczynniki postaci, szczegółowe umiejętności gracza oraz specialne umiejętności,
  • Trzecia karta - imię postaci i gracza, ekwipunek, pojazdy, pieniądze, notatki,
  • Czwarta karta - imię postaci i gracza, wydarzenia z życia postaci (latami), miejsce na portret, opis postaci (wiek, wyglad itp), informacje o rodzinie, wrogowie i przyjaciele.
Kliknij by zobaczyc podgląd


Cthulhu

Kliknij by sciagnąć kartę: PDF
    Karty do gry Cthulhu (1890,1920,1990), (jedna strona a4),
    autor Jonathan Sari (surge@cqs.washington.edu)
  • Karta zawiera wszystkie informacje potrzebne badaczowi (jest to kalka karty z podręcznika). Możemy wybrać jedną z trzech kart (odpowiednio 1890,1920,1990) - różnica oczywiście (po za obrazkiem) dotyczy głównie umiejętności postaci.
Kliknij by zobaczyc podgląd


Earthdawn

Kliknij by sciagnąć kartę: PDF
    Karty do gry Earthdawn, (dwie strony a4),
    autor William Arnold (arn@netcom.com), 1996
  • Pierwsza karta - ogólne informacje (imię gracza, wiek, rasa, płeć, wzrost itp.), atrybuty, tabela obrony fizycznej, magicznej, społecznej; karma, talenty, bronie, obrażenia, kroki, magia krwii itp.
  • Druga karta - umiejętności, języki (mowa/pisanie), punkty przeznaczenia i legendy, zbroje, umiejętności rasowe, talenty, wyposarzenie, pieniadze.
Kliknij by zobaczyc podgląd

Kliknij by sciagnąć kartę: PDF
    Karta do gry Earthdawn, (jedna strona a4),
    autor William Arnold (arn@netcom.com), 1996
  • Karta zawiera wszystkie podstawowe pola wymagane przy tworzeniu magicznych przedmiotów.
Kliknij by zobaczyc podgląd